Educació i TICC

Un bloc dedicat al procés d’aplicació de les noves tecnologies a l’educació
  • rss
  • Inici
  • Propostes
  • Activitats
  • Programari
  • Formació
  • Contacte

Sin leer ni escribir hasta los seis

mvazqu44 | 12 novembre 2009

Fa uns dies el diari El País va publicar un interessant article que reflexiona entorn de la pressió escolar que reben els nens i nenes des d’edats ben primerenques. L’escrit defensa que la societat imposa que els infants dominin, cada vegada des de més petits, certs continguts com ara la lectura o l’escriptura i que potser seria més profitós dedicar el temps de l’educació infantil a posar les bases de l’aprenentatge, a motivar per voler créixer en coneixement.

Us recomano la seva lectura, així com la dels comentaris que persones amb opinions ben diferenciades han anat deixant en ell. Podeu trobar l’article clicant aquí.

I si teniu ganes de deixar la vostra opinió al respecte, ja sabeu que en aquest bloc els comentaris sempre són ben rebuts. 😉

Categories
General, Reflexions
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« 1a Jornada d’innovació sobre PDI Campanya de recollida de material informàtic »

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

Categories

  • Eines
  • Events
  • Formació
  • General
  • Llocs webs interessants
  • Materials
  • Reflexions
  • Vídeos

FEMTICC. Dones actives i TICC.

tredmu

Campanya AulaMèdia

tredmu

Amicus


Visit Amicus Espiral

Perfil a XING

XING

Llista de blocs

  • AulaMedia
  • Bitàcola de MestraTic
  • Blog d’Óscar Barquín
  • Blog de recursos TIC en educación
  • Blog del Mudejarico
  • Els micos de P5
  • Escola oberta. Educació Infantil.
  • FEMTICC. Dones actives i TICC.
  • Idees magistrals
  • InfanTIC
  • La vida sorprenent i bella
  • Las TIC y la discapacidad
  • Noticiucas de Infantil
  • Una mirada sobre el treball social amb les TIC

Visites rebudes:

contador de visitas

RSS L’Azu a Twitter!

rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox